Czasem zdarza się, że w funkcjach do Minecraft chcemy uzależnić coś od jakiejś wartości, ale gra nie pozwala nam na wykorzystanie jej w prosty sposób. Niestety nie da się teleportować gracza jedną komendą o liczbę bloków zapisaną w scoreboardzie i nie da się odczytać w prosty sposób w którą stronę ktoś się patrzy. Jeśli wiadomo, że liczba możliwości danych wejściowych jest dość mała można zawsze rozwiązać taki problem poprzez zapisanie komend obsługujących każdą wartość. Gdyby ktoś chciał na przykład zaimplementować funkcję sinus z dokładnością do jednego stopnia, mógłby obliczyć wyniki jakimś zewnętrznym programem i napisać 360 komend (po jednej na każdy stopień). Niestety takie rozwiązanie powoduje, że dużo komend jest wywoływanych niepotrzebnie. Na szczęście zamieszczony w tym artykule generator pozwala na bardzo mocną optymalizację kodu w takich sytuacjach.
✍ Blog
TowerHour

TowerHour to mini-game łączący w sobie mapę tower defence z elementami strategii czasu rzeczywistego. Twoim celem jest zniszczenie zamku przeciwnika, zanim on zrobi to z twoim. Stawiaj budynki, odpieraj kolejne fale jednostek i atakuj, by pozostać ostatnim na placu boju i odnieść spektakularne zwycięstwo!
(więcej…)
Refaktoryzacja i szukanie błędów w funkcjach w Minecraft

Chcesz pozbyć się zbędnych elementów kodu? Stosowałeś w funkcjach bezsensowne nazewnictwo i chciałbyś je naprawić? A może potrzebujesz przetłumaczyć nazwy w kodzie tak aby ludzie posługujący się innym językiem mogli łatwo z niego skorzystać? Teraz to możliwe!
(więcej…)
Minecraft Note Block Studio

Chciałbym wam dzisiaj przedstawić całkiem przydatne narzędzie jakim jest Minecraft Note Block Studio – program pozwalający nam na komponowanie muzyki z użyciem minecraftowych instrumentów.
Mamy bloga!

Pomysł prowadzenia bloga pojawił się tuż po tym jak powstała nasza ekipa. Stwierdziliśmy, że byłby on najlepszym miejscem do publikowania informacji o naszej grupie i projektach, ale również bardzo dobrą drogą do przekazania wam naszej wiedzy na temat komend i tworzenia map.